"I remember when we started to record it the hairs going up on the back of my neck because it was an important message for people who feel like they have nobody to go to, and feels like there is no one there to give them a hug to let them know when times are bad."  by Danny O' Donoghue
我還記得當我們開始錄音這首歌時,它讓我起雞皮疙瘩,因為這首歌要傳達一個很重要的訊息,告訴那些覺得自己無所依靠和溫暖的人們,艱難的時光總會過去。by主唱Danny
 
I can't unfeel your pain
我無法與你一同痛苦

I can't undo what's done
我無法將覆水收回

I can't stand back the rain
我無法遠離大雨

But if I could I would
但若我能,我必定如此

My love, my arms are open
我的愛,我的雙臂永遠為你敞開
 
So when you feel like you can't take another round of being broken
當你認為沒辦法承受再一次的心碎

My arms are open
我的雙臂為你敞開

And when you're losing faith and every door around you keeps on closing
當你失去信念,認為所有的門都是緊閉的
(認為所有的門都是緊閉的→人生沒有任何出口)

My arms are open
我的雙臂為你敞開
 
I can't uncry your tears
我無法為你拭去淚水

I can't rewind the time
我無法將時間倒回

I can't unsay what's said
我無法將說出口的話收回

In your crazy life
在你瘋狂的人生中

My love, my arms are open
我的愛,我的雙臂永遠為你敞開
 
Oh, and when you're cursing at the sky
噢,當你對著天空咒罵

And thinking, "lord, you must be joking"
心想:上天,你一定是在開玩笑吧

My arms are open
我的雙臂為你敞開

And, and when you're looking in the mirror
當你看著鏡中的自己

Thinking that, "my life is over"
心想:我的人生就到這裡為止

My arms are open
我的雙臂為你敞開
 
My arms are open (oh, oh)
我的雙臂為你敞開
 
My arms are open (oh, oh)
我的雙臂為你敞開
 
My arms are open (oh, oh)
我的雙臂為你敞開

My arms are open (oh, oh)
我的雙臂為你敞開
 
So what did they do to you?
他們究竟對你做了什麼?

Are you always done for me?
你是否也總是為我如此?

And let me be the ground,underneath your feet
就讓我成為你腳下的土壤吧(我會包容你的一切)
 
I can't unfeel your pain
我無法與你一同痛苦
 
I can't undo what's done
我無法將覆水收回

I can't stand back the rain
我無法遠離大雨

But if I could I would
但若我能,我必如此

My love, my arms are open, arms are open
我的愛,我的雙臂為你敞開,為你敞開
 
So when you feel like you can't take another round of being broken
當你認為沒辦法承受再一次的心碎

My arms are open
我的雙臂為你敞開

Oh, and when you're losing faith and every door around you keeps on closing
當你失去信念,認為所有的門都是緊閉的
(認為所有的門都是緊閉的→人生沒有任何出口)
 
My arms are open
我的雙臂為你敞開
 
My arms are open (oh, oh)
我的雙臂為你敞開

My arms are open (oh, oh)
我的雙臂為你敞開

My arms are open (oh, oh)
我的雙臂為你敞開

My arms are open (oh, oh)
我的雙臂為你敞開
 
I will be standing here
我就站在這邊

I will be by your side (my arms are open)
伴你左右(我的雙臂為你敞開)

You feel me loud and clear
你能清楚感受到我的存在

With my arms open wide (my arms are open)
我的雙臂完全為你敞開(我的雙臂為你敞開)

I will be standing here
我就站在這邊

I will be by your side (my arms are open)
伴你左右(我的雙臂為你敞開)

You feel me loud and clear
你能清楚感受到我的存在

With my arms open wide
我的雙臂完全為你敞開(我的雙臂為你敞開)
 
My arms are open
我的雙臂為你敞開
 
今日p.s.一到期中就讓自己有機會怠惰,一看發現這次發文間隔比較久耶哈哈哈(淚奔,大家期中加油~~
arrow
arrow

    lovedanny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()